LIQUI-MOLY

    •  MADE IN GERMANY

    გერმანული წარმოების პროდუქციის ხარისხი და თანმიმდევრულობა არის უდაო, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც საქმე საავტომობილო ინდუსტრიას ეხება. რაღაც, რაც მოითხოვს მაღალი დონის სიზუსტით, საიმედოობით და მაღალი ხარისხით წარმოებას, როგორც წესი, წარმოვდება გერმანიაში. Liqui-Moly პროდუქციის სრული სპექტრი იმპორტირდება მხოლოდ გერმანიიდან, ქალაქ Ulm’იდან.

    •  უახლესი ტექნოლოგიები და ქიმია

    ეს არის ერთადერთი გზა, რათა დააკმაყოფილოს წამყვანი მწარმოებლის მოთხოვნები, განსაკუთრებით, როდესაც საქმე ქარხნულ დამოწმებას ეხება. დრეს, მაღალი ტექნოლოგიები და ქიმია თამაშობს მრავალმნიშვნელოვან და გადამწყვეტ როლს ზეთების და დანამატების წარმოებაში და მათ მაღალ ხარისხოვნად დამოწმებაში და სერთიფიცირებაში.

    • გვიყვარს ენთუზიასტები

    ჩვენი მონაწილეობა/გავლენა საავტომობილო ენთუზიასტების საზოგადოებაში, გვანასხვავებს ჩვენ სხვა ბრენდებისაგან. როცა გიყვარს შენი ავტომობილი იწყებ მასზე აკტიურად ზრუნვას და მზად ხარ მოახმარო ყველაპერი საუკეთესო. სწორედ ამიტომ, ავტომოყვარულები არიან Liqui-Moly’ს მომხმარებლები რადგან ისინი ენდობიან ბრენდს, მის ხარისხს და მუდმივ განვითარების სურვილს მომხმარებლისათვის.

     

    კომპანია გეზ მოტორს გრუპი გახლავთ Liqui Moly’ს საცხებ საფოხი მასალების ოფიციალური დისტრიბიუტორი საქარტველოში 2014 წლის აპრილიდან.

    კომპანიის ისტორია: Liqui Moly გაიზარდა და განვითარდა პატარა დანამატების მწარმოებლი კომპანიიდან გლობალურად აღიარებული და წარმატებული ძრავის ზეთის მწარმოებელ ბრენდამდე.
    - Liqui Moly’ს აქვს ათწლეულების გამოცდილება ძრავის ზეთების და დანამატების წარმოებაში
    - მნიშვნელოვანი ზრდა ბოლო წლების განმავლობაში რაც მაღალი ტექნოლოგიების, უნიკალური დანამატების და ინოვაციური პროექტების დამსახურებაა.
    - წარმოება ხდება მხოლოდ გერმანიაში, კერძოთ ქალაქ ულმ’ში
    დაარსებული გერმანიაში 50 წლის წინ, Liqui-Moly არის ევროპის ერთ-ერთი წამყვანი ბრენდი მაღალ ხარისხოვანი საცხებ-საპოხი მასალის წარმოებაში. Liqui-Moly მჭიდროდ თანამშრომლობს მსოფლიოს საუკეთესო მანქანის მწარმოებლებთან, სწორედ ამიტომ ჩვენი პროდუქცია არის შექმნილი და განვითარებული, ტესტირებული და დამოწმებული მკაცრი სტანდარტებით, რამდენადაც ეს შეესაბამება წამყვან გერმანულ მწარმოებელს.


    Liqui-Moly’ს ფორმულირებები იდეალურად შეესაბამება ყველა ტიპის საგზაო, საზღვაო თუ საჰაერო ტრანსპორტს.
    დაარსდა ულმ’ში 1957 წელს და მიიღო პატენტი ძრავის ზეთის დანამატის წარმოებაზე, კერძოთ, მოლიბდენის დისულფიდი, მუქი რუხი კრისტალური მინერალი რომელიც აუმჯობესებს ზრავის ზეთის ხარისხს და დღეს არის Liqui Moly’ს სავიზიტო ბარათი. ამ დანამატის მოხმარების შედეგათ გაუმჯობესდა ზეთის საპოხი სტრუქტურა, გახანგრძლივდა ზეთის და ძრავის რესურსი, და გაუმჯობესდა ზეთის დამცავი სტრუქტურა ზეთის სრული დანაკარგისას. აქედან წამოვიდა ბრენდის დასახელება - თხევადი მოლიბდენის დისულფიდი - Liquid Molybdenum Disulphide ( შემოკლებით Liqui Moly). ამ პროდუქტმა გაუკვლია გზა ბრენდს წარმატებისაკენ რადგან ამ ერთი დანამატის მეშვეობით შემუშავდა და დღესაც ვითარდება მთელი წარმოების სპექტრი. დღეს მათი რიცხვი აღემატება 4000 სახეობას: ძრავის და გადაცემათა კოლოფის ზეთები, დანამატები და ავტომობილის მოვლის საშუალებები, სახელოსნოს მოწყობილობები და მომსახურების პროდუქცია.

     

     დღეს Liqui Moly არის ერთ ერთი წამყვანი მწარმოებლები ძრავის ზეთების და დანამატების სპექტრში და უდავო გერმანიის ბაზრის ლიდერი, ბოლო 5 წელი დასახელებულ იქნა N1 ბრენდათ. შესაბამისათ, გაიზარდა მოთხოვნა Liqui Moly’ს პროდუქციაზე საერთაშორისო მაშტაბებით და დღეს ის ახდენს დისტრიბიუციას 100’ზე მეტ ქვეყანაში.

    Liqui Moly არა მხოლოდ დაასრდა გერმანიაში, არამეტ მისი წარმოება დღესაც ხდება მხოლოდ გერმანიაში ქალაქ ულმ’ში. ეს არის პროდუქტის ხარისხის მუდმივად გაუმჯობესების და ახალ სტანდარტებზე აყვანის მიზეზი.
    ჩვენი დევიზია „დამზადებული გერმანიაში“ არის ხარისხის გარანტი, და ჩვენ ამ რეალობით ვარსებობთ დღემდე“, ამბობს მმართველი დირექტორი ერნსტ პროსტი( Ernst Prost).

    "ჩვენ გავიმარჯვებთ ჩვენი პროდუქციის მაღალი ხარისხის დამსახურებით და არა დაბალი ფასებით." Liqui Moly’ს იდეოლოგია არის შემდეგი, ბრენდის გამარჯვება მოხდება ხარისხიანი და ინოვატორული პროდუქციის წყალობით რადგან მომხმარებელს ესაჭიროება სიახლე და თუ მომხმარებელს სჭირდება პროდუქტი, რომელიც ჯერ კიდევ არ არის წარმოებაში, ეს იქნება შემუშავებული და დამზადებული რადგან ჩვენ ვზრუნავთ ჩვენს მომხმარებელზე და ეს უქმნის ძლიერ ფუნდამენტს ლოიალობას.